Szeretnél te is olyan

 

webszövegeket,

amik tömegével vonzzák az érdeklődőket, és meggyőzik a látogatóid, hogy legyenek az ügyfeleid?

A legjobb helyre jöttél.

VILLÁMGYORS SEGÍTSÉG:

Legyél tele ügyfelekkel!

  • Mik a legjobban működő online ügyfélszerzési stratégiák
  • Mitől fogja a webszöveged elérni azt a profi hatást, amit szeretnél, és ami meggyőzi a látogatódat, hogy az ügyfeled vagy a vevőd legyen
  • Kinek kell írnod a weboldalt, hogy tele legyél érdeklődőkkel
  • Hogyan árazd be úgy a szolgáltatásod, hogy magasabb áron is több vevőd vagy ügyfeled legyen
  • Mi egy ellenállhatatlan ajánlat 3 legfontosabb eleme

Vedd meg ezt a villámkurzust, és vess véget a “mindegy, jó lesz ez” szövegeknek a weboldaladon (ami jó esetben csak nem hoz ügyfelet, rosszabb esetben viszont tök ciki, és elüldözi a potenciális megrendelőid).

A helyzet:

Az internet egy zajos hely...

Soha nem volt még ennyire fontos, hogy kitűnj a tömegből.

Hogyan tudod ebben a zsivajban elérni, hogy meghalljanak? 

Hogyan tudsz eljutni azokhoz, akiknek a te segítségedre, a te termékedre, a te tudásodra van szüksége?

És hogyan éred el, hogy a vevőid, az ügyfeleid legyenek?

Mert ha nem tudod néhány pillanat alatt meggyőzően elmondani, hogy ki vagy, mit csinálsz, miért bízzak benned és miért vásároljak tőled, akkor... akkor már meg is találtuk, min kell változtatni ahhoz, hogy igazán felpörögjön a vállalkozásod.

A jó hír az, hogy ebben tudok segíteni – jól működő online stratégiákkal és a kívánt hatást kiváltó webszövegekkel.

Szilvi vagyok, marketing-szövegíró

Olyan webszövegeket, email sorozatokat és hirdetéseket írok, amik eladnak.

Mivel ez úgy hangzik, mintha egy anonim alkoholista marketinges gyűlésen mutatkoznék be, gyorsan szeretnék is hozzátenni valami fontosat:

A marketing-szövegírás nem manipuláció. Az a célja, hogy 1) kiválogassa a megoldásra éhes közönséged, 2) úgy mutassa be az ajánlatod, hogy akiknek szól, azok nagyon, nagyon akarják, és 3) elérje, hogy meghozzák a döntést és megvegyék.

2008 óta foglalkozom az online marketing majdnem minden területével, de hamar rájöttem, hogy a szövegírás mind közül a legnagyobb csoda.

Gondolj bele: ha képes vagy úgy szólni egy közönséghez, hogy azok megveszik, amit árulsz, az egy elég komoly szupererő – és téged is meg tudlak rá tanítani ;).

Legszívesebben a "segítőkkel" dolgozom: coachokkal, konzultánsokkal, trénerekkel és kreatív vállalkozókkal.

A siker sokszor tényleg csak a megfelelő szavakon múlik, és én szeretném, hogy te nagyon, nagyon sikeres legyél.

Dióhéjban:

Segítek neked sokkal több pénzt keresni azzal, hogy ellenállhatatlan ajánlatokkal és "anyám, ez gondolatolvasó" szintű szövegekkel vesszük le a közönséged a lábáról.

(ha ettől most el kellett nyomnod magadban egy APRÓ, ÁM lelkes sikolyt, mindenképpen beszéljünk.)

"...zseniális marketinges"

Két csoda is történt! Az egyik, hogy életemben először sikerült megtapasztalnom, hogy egy Facebook hirdetés kiszámíthatóan működik, és pénzt, új közönséget és hasznoz hoz.

A második, hogy életemben először tapasztalom meg, hogy egy e-mail kampány után érdeklődők és vásárolni szándékozók keresnek meg.

Ez egyrészt nagyon felemelő érzés, másrészt rendesen felpörgött a biznisz! Szilvi zseniális marketinges!

Trajtler István 

Önismereti konzultáns és író

Te jössz!

Élj végre nagyon jól a tudásodból, a szakértelmedből, a szenvedélyedből

A jól kitalált, jól célzott marketing KOMMUNIKÁCIÓ:

1.

Felépíti a státuszod

Úgy tudsz szólni a közönségedhez, hogy ők felismerik az értékét és a fontosságát annak, amit csinálsz. Azonnal felemel téged az ő szemükben is a profi státuszába, aki valójában vagy (csak eddig nem tudtad megmutatni). 

2.

Kiemel a piac tengeréből

Mert ha te nem tudod elmondani az olvasódnak, miért dolgozzon veled, miért vásároljon tőled... akkor ki fogja?

Csodásan működő technikákkal és stratégiákkal segítek neked meggyőző szövegeket írni, amitől imádni fog a közönséged.

3.

Helyetted dolgozik

Az automatizált értékesítési kampányok akkor is dolgoznak, amikor te nem. Futószalagon hozzák az érdeklődőket, az időpontfoglalásokat, az eladásokat, hogy neked tényleg csak azzal kelljen foglalkozni, amit igazán szeretsz: az ügyfeleiddel, a szolgáltatással, az alkotással.

Segíthetek?

Te is tudsz hatásos webszövegeket írni!

(de ha nagyon szeretnéd, megírom neked)

Ha olyan marketing-szövegeket akarsz (a weboldaladon, az emailjeidben, a közösségi médián és mindenhol), amik végre elérik azt a hatást, amit szeretnél, akkor két lehetőséged van:

1. Megtanulod, hogy hogyan kell ütős szövegeket írni, amik eladják a terméked vagy szolgáltatásod – és egy életre bebiztosítod magad vele, bármi is a szakmád

2. Felbérelsz egy marketing-szövegírót, aki tényleg tudja, mit csinál – például engem.

1.

Oktatóanyagok és szövegsablonok ügyfélszerző weboldalakhoz

Bármivel is foglalkozol, ha tudod, hogy hogyan kell online eladni a terméked vagy szolgáltatásod, akkor soha többet nem lesz bevételproblémád. 

Ez pedig a hatásos online kommunikáción múlik, és én megmutatom neked, hogyan tudod jól csinálni.

2.

Szövegírás és marketing szolgáltatások

Több érdeklődő, több bevétel, több idő, több... élet!

És mindezt akár automatizálhatjuk is (kivéve az életed, azt semmiképp ne automatizáld), szóval egy teljes önjáró ügyfélszerző gépezetet építünk neked, hogy soha többet ne kelljen minden hónapot a nulláról kezdened, és azon aggódnod, hogyan töltöd fel a naptárad – és a bankszámlád.

ügyfelektől, tanulóktól

"Mindenre tudja a választ "

Szilvi nagyon gyors gondolkodású, azonnal megértette, hogy mi a problémám és mi lenne a célom. Nagyon jó megoldásokat kaptam tőle, hogy hogyan állítsuk össze a weboldalt, hogy az elérje a célját. Szuper lett az oldal, nagyon sok elismerést kaptam rá. Keresd meg, ha gyors és eredményes segítségre van szükséged.

Kasuba L. Szilárd // Műsorvezető

Könnyű tőle tanulni, mert annyira a természeti törvényszerűségekre bontja le. Nincs semmi felesleges vagy légből kapott infó egyetlen szavában sem a tanfolyam során, vagy a videókban.

Eddig csak egy-két ilyen géniuszt láttam egész életemben.

Gász Gabi // PR Manager

Elmondtam, mi lenne a feladat, majd kaptam egy teljes stratégiát, hogy mit kell csinálnom ahhoz, hogy meg tudjam valósítani a céljaimat.

Akármit kérdezek, mindenre tudja a választ. Most van egy komplett rendszerem végre, és tudom, hogy lépésről lépésre pontosan mit kell tennem, hogy elérjem, amit szeretnék.

Kendra Tamás // Vállalkozó

A VILLÁMGYORS SEGÍTSÉG:

Legyél tele ügyfelekkel!

,,

Hát ez vérprofi. Jó adag zűrzavart kezelt, rengeteg ötletet adott a vállalkozásom marketingjéhez, nagyon gyakorlatias, jól alkalmazható. – I. Sz. J.

Mintha senkit nem érdekelne, amit mondasz...

Pedig ha egyszer a “karmaid közé” kerülnek, nagy dolgokat teszel értük, és csodálatos eredményekkel távoznak.

De hogy kerülnek oda?!

Próbáltál már annyi féle taktikát, módszert… rávetted magad már százféle dologra, csak mert azt mondták, ettől majd lesz egy csomó ügyfeled, de nem jött be egyik sem igazán...

Ebben a villámkurzusban elmondom:

  • Mik a legjobban működő online ügyfélszerzési stratégiák
  • Mitől fogja a webszöveged elérni azt a profi hatást, amit szeretnél, és ami meggyőzi a látogatódat, hogy az ügyfeled vagy a vevőd legyen
  • Kinek kell írnod a weboldalt, hogy tele legyél érdeklődőkkel
  • Hogyan árazd be úgy a szolgáltatásod, hogy magasabb áron is több vevőd vagy ügyfeled legyen
  • Mi egy ellenállhatatlan ajánlat 3 legfontosabb eleme

Vedd meg ezt a villámkurzust, és vess véget a “mindegy, jó lesz ez” szövegeknek a weboldaladon (ami jó esetben csak nem hoz ügyfelet, rosszabb esetben tök ciki, és elüldözi a potenciális megrendelőket).

Folyamatban...